Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Mammer Time!

Friss topikok

Címkék

Üdvözlünk a blog.hu-n!?

2014.06.03. 16:12 Malreni

Ez az első bejegyzés, amit automatikusan hoztunk létre. Vázlatban van, így csak a blogod tagjai láthatják. Próbáld meg átszerkeszteni, ha sikerült akár törölheted is és kezdődhet a blogolás. Már éles, mint a kés!

Jelenthet ez egy új kezdetet? Határozottan biztos vagyok abban, hogy talán! Minden esetre, az, hogy nem hagytam veszni az eddigi bejegyzéseket határozottan jelent valamit. Ha lesz is folytatás, az biztosan más lesz, mint az eddigiek. Tartozok egy vallomással: szeretett Mammerünk tavaly márciusban elvesztette a harcot a tüdőrákkal. Annak dacára, hogy rengeteg összetűzés és marakodás volt kettőnk között, mégis fájt és felkavart az elvesztése, de mégis elmosolyodtam, mikor az előző mondatot írtam, na nem örömömben. Ó, a savanyú irónia! Hányszor kaptunk össze a bagószag miatt. Végül, tényleg az lett a veszte.

Egy perc néma cigiszívás a mama tiszteletére.

Áh... mindenki menjen a dolgára...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kretennagyanyam.blog.hu/api/trackback/id/tr706262916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rohamkukac85 · http://blog.hu/liliansol 2014.06.12. 20:00:42

Na végre hogy újra írsz! :D :D :D
süti beállítások módosítása